100%DA


Din blog in blog, circula o leapsa. Am facut`o prima data la Tudor pe blog. Apoi mi`a pasat`o Paul. Asa ca o accept si o rescriu. Mersi Paul. 🙂

Spun Da, fara sa existe nici cel mai mic poate.

1. Cofeinei sub diverse forme; ador ciocolata, cafeaua. Pur si simplu. Sper sa nu am ingras caci grasimea nu figureaza nici in top 1000 :))
2.  Zambetelor; mele.. ale voastre, ale lumii, ale soarelui. Imi place fericirea. Imi plac lacrimile de fericire. Cui nu`i plac?
3. Surorii mele, la orice ora, situatie, moment. De fapt e prima alegere. O iubesc din tot sufletul, mai mult decat orice a fost sau va fi.
4. Noptilor de pasiune, langa vin rosu demisec si ciocolata. Pentru ca-mi plac, cu atat mai mult cu cat sentimentele sunt incluse.
5. Fotografiei si teatrului(artelor in general). Imi place fotografia, sa fac poze, sa le asez, sa surprind momente, fete, oameni, trasaturi. E un hobby. Altul ar fi ca ..colectionez timbre. 😀
6. Muzicii(ca un drog pentru mine). Aud muzica.. dansez si fredonez. Chiar invat cu muzica.. una linistita, pe fundal.
7. Educatiei; DA PENTRU EDUCATIE.. pentru imbunatatirea ei.!
8. Iernii, zapezii, frigului si.. bronzului. Ciudata combinatie nu?
9. Blogging-ul; Actiune simpla, curata, frumoasa.
10. Momentelor ce au fost si vor veni, fie bune, fie rele, dar sa fie, caci e trist sa treci prin viata fara sa o traiesti

Catre: ChocolatefollieArminDreamrThetimeismineBalaurita. As mai fi dat-o unor persoane, dar deja au facut-o 😀

9 gânduri despre &8222;100%DA&8221;

  1. Ma bucur sa descopar ca avem atatea in comun: cafeaua, zambetele, bloggingul, noptile de pasiune(fara vin in cazul meu), fotografia. Ne desparte insa…anotimpul preferat. 🙂 I love summer. 😀
    Voi publica si eu raspunsurile mele si ale colegilor mei de blog, Dragos si Julien, cat de curand.

Lasă un răspuns

