Pam pam.4 NFS


Pfff… atentie jucatori de NFS…am invatat si eu ce e ala NFS. 🙂 Daca in liceu am jucat CS, acum joc NFS.

Initial ma gandeam ca ar fi o buna idee, pentru momentele cand eu am treaba si el sa nu se plictiseasca, dar.. imi place :). Permis n-am, dar stiu sa conduc virtual. Conform unor studii din America(parca), cei care stiu sa conduca foarte bine virtual, au o mare problema live.

Oricum, am busit masina in toate stilurile, am incercat toate traseele si e o buna metoda de a ma crede sofer, caci in realitate tare mi-e frica de masini.

4 gânduri despre &8222;Pam pam.4 NFS&8221;

  1. hehe,NFS este unul dintre cele mai bune si frumase jocuri cu masini..si actiune in acelasi timp :)..Daca vrei un joc mai aproape de realitate incearca NFS Shift (e mai mult un simulator) iar daca vrei mai multa actiune si mai multe feluri de a face praf masini trebuie sa joci NFS HP 2010 🙂

    • Paul.. inca incerc sa ies a 3-a la finish line :)) Mi-a promis ca daca sunt cuminte o sa mi le instaleze si pe restul. Nu ca eu n-as sti, dar la pc-ul meu nu merg foarte bine versiunile..:) iar el nu le mai are instalate.. asa ca astept cumintica sa le reinstaleze el pe pc-ul lui.. si sa`i fac praf masinile 🙂

      • :)) stai linistita ca nici eu nu sunt as la condusul virtual (la cel real sper ca o sa fiu 😀 )..dar NFS-ul mi se pare unul dintre jocurile cu masini care merita timpul alocat :)..si repet : pune NFS 2010 si o faci praf masini si o sa..primesti puncte :))..

Lasă un răspuns

