ANM si gandurile ei plictisitoare.3


Factorii externi mă scot din sărite.
Întotdeauna este ceva la care tu nu te-ai gândit însă care îţi influenţează deciziile la maximum. Am zis! şi mă …nu ştiu. Îmi dau o stare ciudaţică.

E una din zilele alea când aş sparge N geamuri şi nu m-ar deranja dacă m-aş umple de cicatrici. M-aş tunde la nimereală cu un ciob de sticlă într-o maşină în mişcare, pe întuneric şi nu mi-ar păsa cum îmi şade. Mi-aş tăia rochia preferată şi nu m-ar interesa. E o stare aiurea. Nu ştiu dacă o ştiţi, dacă vă e cunoscută.
Nu-mi găsesc liniştea şi pacea, nici măcar locul. Nu prea ştiu ce vreau, pe cine vreau lângă mine acum, cu cine aş avea chef să discut. Raţiunea pe care nu o pierd nici în cele mai ..speciale momente, acum nu-i. Mă macină întrebarea: Şi eu ce fac acum?
De obicei, când nu ştiu ce să fac, nu fac nimic. Dar acum..parcă m-am plictisit de rezolvarea asta.

Paralel cu starea asta, este una de împăcare cu gândul că tragedii şi probleme are toate lumea. Nu? Că Dumnezeu nu dă mai mult decât putem căra şi că ar trebui să trec dincolo de propria-mi ignoranţă că să văd asta.

Eii… şi le bag într-un castron, bag mixerul la cea mai mare viteză şi voilà!

Ce să fac, când nu ştiu ce să fac?

Un gând despre &8222;ANM si gandurile ei plictisitoare.3&8221;

Lasă un răspuns

