Cum fac cu pătura?


Ha ha! Mi se pare una dintre cele mai amuzante lucruri într-un cuplu, şi nu numai. Cum faci să rămai cu partea de pătură ce îţi corespunde? Cum? Ea e femeie, e mai firavă, o sa răcească! Nu fi o brută, las-o să stea cu pătura. Tu ce faci? Ai putea să te duci să mai iei una din şifonier, de acolo de jos, unde ştii ca le pune maică-sa. Pff.. da’ ţi’e lene. Ia…dacă trag aşa puţin, încet, finuţ de ea… poate îi dă drumul să mă învelesc şi eu oleacă.
Ei da. 🙂 Eu niciodată n-am dat drumul la pătură. Mereu a fost o adevărată bătălie pe toate păturile, plapumele ce le-am împarţit cu prietenul meu. Am avut mereu câte vreo 3 pături, dar le luam pe toate, fără să vreau. Luam eu una, el una… şi dimineaţă eu aveam 3. Am prostul obicei să ma întorc pe o parte, cu genunchii stânşi şi să mă înfăşor toată în toată pătura ce o găsesc. Şi chiar dacă la început o împart frăţeste, peste noapte nu ştiu cum fac.. da’ o fur şi pe a lui.
Şi a încercat săracul da’ s-a lăsat cu lupte. 🙂
Şi se pare că nu sunt singura. Se plângea un prieten, că prietena lui face exact la fel. Normal, fata a negat. Nu ne dăm seama.
Iar problema cu pătura e una serioasă.
Acum două veri am plecat la mare cu prietena mea de pe atunci. Fosta mea cea mai bună prietenă. Am trezit-o în miez de noapte şi m-am oferit să îi dau perna mea pentru un colţ de pătură. Moartea ei erau pernele.. şi s-a încheiat târgul.

Am zis să plec la munte după sesiune şi chiar mă gândeam.. cum o să facem cu pătura. Presimt că o să dorm în baie. 🙂
Să mai zic că mă îngrămădesc toată în el(aşa înfăşurată în pătură) şi mai am oleacă şi îl dau jos din pat? Nu mai zic..

Măcar sunt singura? 😀

9 gânduri despre &8222;Cum fac cu pătura?&8221;

  1. eu sunt mai grijuliu din fire. mereu ma trezesc sa am grija sa fie invelita persoana de langa mine. mi-a intrat in reflex. mai grav insa e vara cand de cald ea arunca cersaful si eu ma trezesc si o invelesc la loc:)))

  2. si eu raman tot timpul cu patura. prietenul a luat paturi dinalea de cate o persoana si fiecare cu patura lui ca altfel tot timpul ramane fara ea. dar asa cum a luat paturile de o persoana, mie mi frig pana ma incalzesc, asa ca il inghesui pe el:))

Lasă un răspuns

