My way


 

De ce să fie simplu, când poate să fie complicat?
Mi se reproşează(şi chiar foarte des) că sunt prea directă. Că ar trebui să nu fiu atât de sinceră şi să o mai iau şi pe ocolite. Poate că ar trebui, însă când fac asta, traseul este exact ca cel din a doua imagine şi uneori nici nu mai ajung în punctul b.
Situaţiile complicate pentru mine se rezolvă simplu: trag concluzia mea şi dacă greşesc, să-mi demonstreze cineva că nu-i aşa. Las baltă problema şi-mi văd de ale mele.
Intrigile şi povestirile cu să vezi.. m-am dus, nu era, a apărut, era aşa şi pe dincolo, mi-a zis, a minţit, de fapt.. nu, mai era şi un copac şi era zi, dar era intuneric ar trebui păstrate pentru telenovelele la care se uită bunica. Acolo unde trebuie să existe un Miguel, un Jose Armando şi o fiinţă pură şi inocentă ce n-a sărutat pe nimeni şi este violată. Apoi devine o păpuşă rea şi se răzbună. Într-un final îşi găseşte iubirea, da’ au probleme, că toată gloata de femei e moartă după baiatul ăla, care logic ca e frumos deştept şi corect.
Da’ el nu, el se însoară cu ţărăncuţa şi gata.. fini. Pam pam.
Toate situaţiile au o cale simplă şi una complicată. Dar ca să fie simplu, dezamăgeşti oameni. Clar că cineva a greşit şi cineva se va supăra, altfel n-ar fi o situaţie. Iar când se află, sfatul meu e să încerci să fii cât mai sincer. O să se strice relaţii, însă va fi mai grav când o să se afle ca ai muşamalizat. Şi o să se supere şi mai rău.
Plus că.. pff, se pierde şi mult timp.
Sau nu?

9 gânduri despre &8222;My way&8221;

  1. Eu am întâlnit oameni care nu suportau adevărul…şi am avut de pierdut pentru ca l-am spus , dar e mai bine aşa .Nu pot fi luat pe bucăţele mă iei pe tot sau mă laşi ..e simplu.
    Eu aş sfătui pe oricine să spună adevarul e calea cea mai buna ,din punctul meu de vedere.

  2. adevarul tot timpul iese la iveala si chiar daca doare e mai bine sa il afle de la tine decat de la altii. cat despre complicarea lucrurile eu cred ca noi suntem cei care complicam lucrurile pe care le facem

  3. unii prin temperament sunt ca tine. şi ca mine. direct. normal. fără ascunzişuri. dar alţii, sub masca unei politeţi minunate, adevărul este că se cam tem sau nu au curajul să-şi asume responsabilitatea pentru ce cred!, nu procedează aşa. şi te mai şi ceartă pentru că eşti normală…
    mi-a plăcut mult imaginea cu acea cale încurcată. nu aş intra în ea nici plătită. direct. clar. scurt.
    spor-t.

Lasă un răspuns

