Tu cum inveti?


Sunt oameni care citesc o singură dată şi au reţinut mai mult de 3/4.Indiferent despre ce subiect este scris în foaia aia. Cu voi nu vorbesc! Şi nu pentru că sunt rea, ci pentru că vă invidiez.
Eu fac parte din oamenii ăia care citesc o dată şi după asta încearcă să găsească o logică. După care mai citesc de încă vreo 20 de ori. Nu reţin niciodată tot. Nu reţin niciodată exact cu expresiile şi cuvintele de acolo. Dacă nu-mi place ce învăţ sunt şanse foooarte mari să stau 2 zile să învăţ 10 foi.
Însă dacă am învăţat ceva, ţin minte foarte mult timp.
Nu pot învăţa de pe alt scris. Unii cred ca e un moft, însă pur şi simplu nu pot. Ori e scrisul meu, ori e tipizat.
După care subliniez cu marker-ul ideiile de învăţat. Şi învăţ foarte bine noaptea.

Nu lipsesc ceaşca de cafea, creionul, radiera, miile de foi şiceva de mâncare. Dacă am schema sau diagrame le desenez de o mie de ori şi bine că le fac pe foi deja scrise pe o parte, ce nu mai folosesc nimănui, ca altfel făceam risipă.

Şi când mă gandesc câţi bani dau la xerox. Nu numai eu, ci toată lumea.

 

Plus că uneori îmi fuge gândul în alte părţi, altundeva decât unde ar trebui şi mă trezesc cu bărbia între palme şi probabil cu o expresie de nedescris gândindu-mă la problemele existenţiale ale generaţiei noastre.

Voi cum învăţaţi?

14 gânduri despre &8222;Tu cum inveti?&8221;

  1. Pingback: Despre învățat « Gânduri rupte din mine

  2. in functie de materie,retin mai usor sau mai greu :)..dar nici de la mine nu lipsesc : o bautura fierbine,mancarea,si..pierderea rapida a informatiilor invatate..(iar, in functie de materie) 😀

    • :)) de parca numai eu m`as gandi la idee asta.
      si apoi e bine, asa imi raspunzi articolului. poate iti fur din modalitati si mi le aplic mie.
      Articolul trebuia sa fie mai dezvoltat, dar sincer… nu am avut starea necesara sa scriu inca un cuvant pe langa cele de acolo.

      Asa ca sigur, nu`i nicio problema. Suntem in plina sesiune. 😀

  3. :)))
    problemele cu scrisul si eu le am…nu pot sa invat daca e scrisul altcuiva dar ce e mai grav e ca nu pot sa invat nici de pe scrisul meu daca e scris urat si ideile nu sunt ordonata asa ca trebuie sa le rescriu iar si sa le aranjez frumos in pagina ca sa arate bine. eu citesc de cateva ori un subiect si apoi incerc sa il reproduc. iar la materiile care nu imi plac nu merge asa. si eu sunt markere-le, unde am invatat se vede ca e subliniat si am culori siferite la fiecare materie:)) nu pot sa invat noaptea, dar nici seara dupa 7 parca nu mai pot invatat ca deja stiu ca e seara si ca mi-a ajuns pe ziua respectiva.mie tati imi spune tot timpul ca o sa ma innec in foi ca si eu am multe foi albe pe car esa pot tot nota plus foile scrise si dupa cate 5-6 ore de invatat nu mai gasesc nicio foaie si tot patul arata ca si cum ar fi tapetat cu foi

  4. Numai noaptea. Dar de obicei nu invat, cel mult citesc o singura data…

    Insa cand am de scris de mana, atunci imi ia mai mult timp. Am nevoie de un borcan de cafea, o scrumiera, tigari si muzica in surdina. Ceva muzica buna…

Lasă un răspuns

