ANM si gandurile ei plictisitoare.2


E urat. E aiurea. Ma simt tare tare batuta de vant si ma demoralizeaza si mai tare sesiunea. Au trecut examenele ce au fost..numai eu stiu cum au trecut. M`a mancat sa muncesc, sa nu calc pe la facultate, asta e. Acum tac si inghit.
Ce ma seaca tare tare, e ca ..colac peste pupaza nu merge imprimanta.
Ne-a dat profa(a.k.a. au luat colegii cursul pe stick.. la negru) cursul in format electronic, varianta ppt. 203 diapozitive. Scris mare, scheme.
M-am gandit sa copiez diapozitiv cu diapozitiv in word. Au iesit 45 de pagini.
Mi-am luat marker ca sa subliniez pe foile ce urmau a fi printate, ideile ce vor fi invatate. Super profa n`a dat subiecte. A zis: tot. Mi`am scos cartusul, m`am dus cu el la meseriasii aia de cartuse, am zis ca vreau sa`l umplu.
Toate bune si frumoase.
„Nu`i bun cartusul. E infundat.”
Pe langa astea 45 de pagini mai am vreo 200 la urmatorul examen. Sa le printez, dau ceva banuti.. si nu`mi prea surade ideea. Eu ii strang.
Problema e ca setul de cartuse dinainte acestuia a fost stricat de niste profesionisti.
„Lasati`l la noi… veniti mai incolo”
Si surpriza.. era stricat. Ca ei draga Doamne… isi rezerva dreptul de a nu fi acuzati. Ca se mai intampla.
La ce bun sa ai o imprimanta, daca cartusele se strica mereu?
Bine.. eu scanez cu ea, ca de altfel.. ma simt ca pisica din poza.

10 gânduri despre &8222;ANM si gandurile ei plictisitoare.2&8221;

  1. Închipuie-ți ce nervi pe mine că 200 de ppt la mine sunt în două cursuri. Și o materie are 14. 😆
    Cred că am omorât sesiunea asta o pădure de copaci. Trebuie să îmi fac mea culpa. Noroc că folosesc hârtie ecologică, din aia făcută din resturi… dar tot… noh…

    Eu m-am enervat și mi-am luat tuș și o seringă să îmi încarc singură cartușul.
    Că se termina când îmi era lumea mai dragă…

    Grea viața asta cu cartușe…

  2. faza cu imprimanta e la fel si la mine…eu am de scos un proiect in 2 exemplare pt luni sa ca il pot prezenta inainte de examen ca sa intru in examen si nici mie nu imi merge, pentru ca subit s-a uscat tusu si meseriasii nu mai pot face nimic acum ca ar fi prea mult de lucru si lor deja li s-a terminat programul!

  3. Da da da, inteleg perfect 😦 si eu am avut de invatat cateva sute de pagini pentru cateva examene ( norocul meu ca limbi straine stiu deja si ca un examen nu il mai dau pt ca am avut note mare in seminar). Dar cred ca de la inceputul sesiunii pana acum ( mai am 3 examene ), am dat cam 1 milion pe carti si manuale XEROXATE! :-L

Lasă un răspuns

