Mă gândeam aşa…


Când eram mică, nu înţelegeam de ce ne trebuie bani?De ce nu sunt oamenii aşa de încredere. Te duci la magazin, zici ce vrei şi tanti aia îţi dă. Tu mulţumeşti şi pleci. Normal.. condiţia de bază era să muncească toată lumea. Toţi munceam, gratis. Toţi beneficiam de toate, gratis.

Am crescut oleacă şi am venit cu o noua sugestie. Bine, nu gratis, dar de ce nu se fabrică mai mulţi bani? De ce nu se fac bani din maculatura pe care o duc eu la şcoală?(că duceam muultă). Tot zicea la tv, că n-au bani. Să facă mai mulţi!

Acum, zic: de ce nu ne dau banii noştri? Nu mai mulţi, dar ai noştri?

5 gânduri despre &8222;Mă gândeam aşa…&8221;

  1. Pingback: Mă gândeam aşa… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

