I can feel it…


..ah ce dor imi era de nopti albe si de cafea. Pff..ca niciodata.

Scriu de 3 ore, inca mai am si parca nici somn nu`mi e, nici foame, parca nici n-as vrea sa stau si sa ma relaxez. Nu vreau sa fiu alintata si nici sa tin in brate. Ce sa mai zic de iesit la aer?Nu vreau!Nici nu vreau sa-l citesc pe Dumas-tatal, ci pe doamna profesoara care n-a predat, ne-a recomandat cartea. Ah ce-mi place, ca eu nu pot invata de pe alt scris, doar al meu. Bine ca nu pierd noptile din cauza comoditatii altora.

…ca daca as fi facut asa, era crud!

sursa

 

Un gând despre &8222;I can feel it…&8221;

  1. Pingback: I can feel it… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

