Pam Pam[1]


Vreau altceva. Nu. Nu stiu ce vreau. E aiurea sentimentul ala nenorocit cand totul este ok si esti fericita si totusi iti tresare inima din cand in cand. Urat urat urat!

Mai urat decat faptul ca sunt in sesiune sau decat faptul ca nu am mai baut demult cafea. Am avut timp de vreo 3 luni un statul „Old habits never die”. Majoritatea m-au corectat.

..Ca mor mai greu. Pe naiba mor mai greu. Sunt lucruri, sentimente, gusturi, mirosuri, ganduri, actiuni ce iti intra sub piele si la orice mica abatere de la regulile societatii, iti fac sangele sa fiarba si sa iti bata inima tare tare. Iti vine sa fugi, sa lasi balta tot ce ai si pentru ce ai muncit doar ca sa fii fericit 5 minute cu niste lucruri pe care de altfel le critici si chipurile le detesti. Cel putin asa sunt eu. Sunt impulsiva si uneori e un defect. Sunt curioasa, foarte curioasa. Mai ales cand mi-am dorit ceva tare tare si n-am avut. Am renuntat de buna voie la a mai vrea ceva pentru ca mi-am dat seama ca nu imi face bine, ca imi va fi mai rau.

Sunt momente cand tanjesc dupa lucrurile alea, iar daca as fi pusa fata in fata cu situatiile in cauza nu stiu prin ce minune as zice nu. Mi-e dor sa fac lucruri pe care in mod normal acum nu le-as mai face. Nu mi-au placut cluburile la nebunie, nu m-am innebunit sa ma duc week-end de week-end, insa cand ma duceam ma simteam uneori bine. Nici acum nu imi plac cluburile dar parca m-as duce macar 1 data, asa..pentru ca vreau.

Mi-e dor sa tip din tot sufletul alaturi de altii, la un concert al unei formatii pe care sa o apreciez. Sa ma apuc sa dansez de nebuna, si sa ma vad cu toti oamenii aia..aia pe care nu-i cunosc dar as vrea.

Sa ma  imbrac in cele mai nepurtate haine si sa imi prind parul cat mai bine si sa imi fac griji ca nu va sta.

Sunt singura sau si voi ati mai patit din cand in cand asa? In special in zilele cu ceata.

..va urma.

Un gând despre &8222;Pam Pam[1]&8221;

  1. Pingback: Pam Pam[1] - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

