Leapsa6


Prima din 2011 si o am de la Mazgalica.
Sa vedem…

SUNT: oleaca indragostita

AS VREA: sa dureze ceva mai mult decat ma asteptam

PASTREZ: toate prostiile, incepand de la resturi de creion ascutit pana la amintirile cele mai frumoase. Tin minte cam tot ce se poate si pare sa nu fie chiar atat de bine

MI-AS FI DORIT: o pisica roscata cu nasul ca de bidon turtit. Inca o vreau!!!

NU IMI PLACE: conopida, minciuna, rozul si xeroxurile in varianta umana

MA TEM: de singuratate si gandaci. si de intuneric

AUD: Louis Armstrong – What A Wonderful World

IMI PARE RAU: rar, si atunci cand imi pare zic.

IMI PLACE: sa ma imbrac frumos, sa fac clatite si sa fac oamenii fericiti. Imi place tare tare si…’zaharul’.

NU SUNT: perfecta, nu ma consider frumoasa si nu sunt atat de rabdatoare pe cat as vrea

DANSEZ: oricand, oriunde, oricum. Cu toate ca nu am mai facut asta de ceva vreme si imi e foarte foarte dor

CANT: tot timpul, mai bine zis, fredonez. Si.mi place

NICIODATA: nu mi-am ascultat propriile sfaturi. In rest.. cam de toate

RAR: sunt draguta(zic unii), plang(zic eu)

PLANG: probabil cu sufletul, exteriorizari mai rarut si numai fata de cine pot

SUNT CONFUZA: atunci cand sunt implicate si sentimente

AM NEVOIE: de doua suturi in fund si un capac pentru a-mi da seama ca uneori sunt o proasta

AR FI TREBUIT: nimic. am facut de toate si nu regret nimic.

AS PUTEA: pot sa fac orice, nu stiu daca si vreauasta

Si asta se duce la: Alis, Coco, Grapefruits si Dreamr.
De asemenea celor nementionati si doritori. 😀

6 gânduri despre &8222;Leapsa6&8221;

  1. Frumoase răspunsuri. Câteva mi-au plăcut în mod deosebit, cum ar fi „NICIODATA: nu mi-am ascultat propriile sfaturi” sau „PLANG: probabil cu sufletul, exteriorizari mai rarut si numai fata de cine pot.”

Lasă un răspuns

