Daca o sa am nevoie?


Am vrut azi sa tai o melodie, sa o pun pe telefon, sa o trimit cuiva sa o puna ringtone.
Am vrut, dar nu am si reusit. De ce? Pentru ca am foarte foarte multe cd-uri. Sa fie acolo.. si mai faceam un cd; kituri, poze, muzica.
Pozele le am puse frumos in plicuri albe din alea tip, si pe spate scris exact ce am in ele. Kiturile le am ingramadite, in arhive, pe cd-uri, fara specificatii.Iar muzica… pe foldere denumite dupa artist.
Problema e alta. Le asez, le pun frumos si cand caut ceva nu gasesc!!
Ideea asta cu „daca o sa am nevoie?”, sa pun sa fie, e o prostie. E bine sa am deoparte ceva ce nu as mai gasi, dar nu tot ce as gasi pe internet. Am sa fac curat in cd-urile mele mult prea ordonate.
Am sa fac la fel si cu multele mele cursuri, notite si toate biletelele cu nr de telefon si altele!

Lasă un răspuns

