ANM si gandurile ei plictisitoare.1


Nu mi-au bagat nici azi banii pe card. Cred ca am 3 zile de cand verific de 4 ori pe zi contul bancar. Prietenul meu spunea ca ” Dar iti mai dau ceva bani?” bineinteles, glumind. Am ajuns sa cred asta. Mi-am consumat o parte din bonurile de la locul meu de munca in schimbul unor bonuri ce pot fi utilizate oriunde, oricand.In fine, ar face bine sa bage banii aia odata.. pentru ca unii oameni chiar necesita bani.
In alta ordine de idei, plec la munte. E una din dorintele ce nu`mi da pace de vreo 2 luni. Mi-am propus sa am mai multa incredere in..in cine merita.
De altfel sunt intr`o perioada in care nu prea mai am idei si vreau sa`mi recuperez din examene.

Spor in sesiune, la scoala, La multi ani! pentru toti cei ce sarbatoresc onomastica azi.

Lasă un răspuns

