Un an mai bun?


Am muncit pe 31, probabil ca multi dintre voi. Am muncit de la 7 dimineata, am scanat intr`una, am schimbat bani si m`am certat cu multi clienti grabiti.

Am aflat ca 31 e ultima mea zi de munca. Mi-am depus dorinta in urma cu 2-3 saptamani cum ca nu as mai vrea sa prelungesc contractul. Am terminat la 3 programul si nu am sa ma mai intorc acolo. Acum ma uit la ecusonul aruncat pe birou si devin melancolica. Primul job, over. E bine, o sa ma tin de facultate si o sa`mi vad de ale mele

In rest..am purtat ceva nou, am avut ceva rosu pe mine, Am tinut persoana draga de mana si am sarutat sub vasc. Sa fie un an mai bun?

6 gânduri despre &8222;Un an mai bun?&8221;

Lasă un răspuns

