Ce sa nu faci dimineata


Cel putin in cazul meu..
Nu imi sun mama. E singura persoana care incepe discutia cu aceleasi cuvinte. ‘Ana mama..’
Da, sa fac si din aia si din aia, chiar daca eu le`am facut deja, ea nu le-a zis, deci sunt facute degeaba. Si orice as face, daca nu e facut de ea, in modul ei, e gresit. Iar teoriile astea asa matinale imi strica toata ziua.

Si da, sa nu ma mai cert cu sora mea. Cred ca nu ne mai certam de.. 2 ani, dar a ramas cu vechea impresie.

Dupa care urmeaza lista cu lucrurile facute de ea cu o zi inainte, lista identica cu a mea. A ei e mai grea, mai dificila, mai diferita.
Oh well…de acum nu o mai sun dimineata.

Alt lucru trist, azi pun pomul. Nu prea ma incanta ideea.. eu visam sa`l pun in Ajun, da` na.. nu o sa fim toti acasa atunci. Poze mai tarziu.

4 gânduri despre &8222;Ce sa nu faci dimineata&8221;

  1. hmmm…. este grozav sa faci pomul….
    Inveseleste-te chiar daca suntem diferiti avem nevoie ca de aer unii de ceilalti. Sunt sigura ca nu o face cu rautate, doar ca nu priveste lucrurile ca you si ceea ce devine obositor este faptul ca sa creat o rutina ce implica aceleasi discutii.
    te pup si miss u

Lasă un răspuns

