Ce au cautat altii la mine


M`am amuzat teribil cand am vazut ce cautari au dus in anul acesta pe blogul meu. Bine.. nu`s toate, dar astea m`au amuzat tare. 😀

fizic perfect de barbat – nu am avut un asa post, dar na..sper ca ai gasit
ceva dulce – amar.:D cafeluta si ciocolata amara poate
oare? -poate da poate nu
imi lipsesti – mi-a lipsit si mie, asta e, lumea se schimba
ganduri – mult prea multe
love – e complicat aici
ganduri dulci – ganduri de bine..ca dulci n`au cum sa fie
multe pisici – da!pufoase:D
rpobleme fara rezolvare – daca n`au rezolvare, nu mai sunt probleme
situatii cand majoritatea – cand majoritatea…?
dragi prieteni, este important ca barbatii sa-si dea seama ca pe masura ce inainteaza in varsta, femeile nu mai pot mentine acelasi nivel calitativ al eficientei activitatii lor, ca atunci cand erau tinere. – no shit?
anm – da!
recrutari.galati@gmail.com – u did it romania!
tudor pe canapea, cu o ceaşcă mult prea i – habar n`am care tudor
o sa imi lipsesti
bate tare vantu – dap, si ninge
foaie mototolita – asta sigur n`am avut pe blog
pur şi simplu prea tare – !!
celei care minte -ion minulescu – superba poezia:)
anm meteo
i love dancing
bebelusi fetite
sarbatoriile vin
pisici care rad
am racit
жестокая сука – asta in niciun caz nu am, dar daca te`a adus aici.. sper sa`ti fi placut
anm in decembrie 2010 – e fericita din lucruri marunte
fara sentimente – fara mila! :))

3 gânduri despre &8222;Ce au cautat altii la mine&8221;

  1. Sireata este clipa cand tainic iti sopteste -Ce vrei sa stii atatea la ce iti foloseste? La ce-ti ajuta oare tot ce-a trecut sa stii Cand tu in fericirea-ti de-o clipa poti sa fii Un cineva un timbru pe un plic. La ce sa vezi in viitor cum lumea piere Cand viata ti-e o stea pe-o dulce-avere.

Lasă un răspuns

