Să vezi, de fapt…


Azi a nins şi aici, am zis că o sa fie o zi..mamă mamă.. da’ de unde..
Situaţii şi situaţii, au dus la o zi de nimic, o zi obişnuită de muncă.
Noone’s fault.
Şi acum îmi zboară idei prin cap. Am citit’o pe Grape şi am căzut aşa pe gânduri. Am retrăit momente.
Am văzut azi pe stradă un el şi o ea.. păreau fericiţi. Ea primeşte un telefon de la cineva(presupun că de la un el, un amic..coleg) el o pocneşte, ea plânge, pleacă. El rămâne pe loc, scoate telefonul şi după puţin timp zice: ‘ Hai frate la o bere…iar am comis’o’.
Şi de fapt cum îmi dau seama că mă iubeşte? Se termină iubirea? Am trăit mulţi ani cu ideea că nu, iubeşti o singură dată în viaţă, restul sunt amăgiri, experienţe. Şi de fapt am iubit, mi-a venit greu să uit. Sunt o fire veselă, rece.
Ştiu cum e să iubeşti, dar cum e să fii iubită? Ţine doar de spijinul oferit, de mângâierile stângace la început, ce devin tot mai sigure pe parcursul relaţiei, de privirea plină de iubire şi de respect?
Nu mi-au plăcut păpuşile Barbie niciodată, de ce aş vrea să devin una?

2 gânduri despre &8222;Să vezi, de fapt…&8221;

Lasă un răspuns

