Încă puţin..puţin de tot



..da, încă puţin şi o să pun globuleţe în pom. Anul acesta mi-am propus să-l fac ori roşu cu argintiu, ori roşu cu verde. Eu una prefer roşu-argintiu, dar na..să văd ce zice şi sora mea. De mică am fost obişnuită cu brad natural, cu mirosul acestuia în toată camera, pentru că normal, stătea la mine în cameră. Adormeam uitându-mă la el, mă trezeam cu faţa la el.
De anul trecut însă, tata a zis că nu mai dă banii pe brazi naturali. Costă mult, îl ţinem puţin. Am luat unul artificial foarte frumos, o sa pun poze cu el. Anul acesta facem Crăciunul toti 4 la un loc, toţi membrii familiei, anul trecut mama şi sora mea nu au fost cu mine şi tata. Sunt foarte fericită. Au fost acum câteva zile nişte băieţi de la o biserică din apropiere, au cântat foarte frumos.
Ar putea fi cel mai frumos Crăciun, cel mai reuşit. Am fost întrebată de mai multe ori ce-mi doresc, ce vreau de la Moşu’ şi ce planuri am pentru la anul. Vroiam acum câteva luni să am bani, să-i muncesc, să am bani şi să fie doar ai mei, să fac ce vreau cu ei. Eram dispusă să renunţ la tot(mai puţin la facultate) pentru asta. Ei bine.. am împăcat pe toata lumea, numai exact ceea ce doream să protejez nu am reuşit. Am ratat multe examene, o să mai retez şi mă las de muncă. Până după licenţă nu cred că mă mai apuc de muncă. Şi eram mai fericită înainte.
Aşa că nu, nu mai vreau bani, nu vreau nici măcar rochiţe frumoase sau eu ştiu ce bluze şi alte chestii. Nu vreau genţi, nici cosmetice, nu vreau spa şi nici un telefon.Nu vreau bijuterii şi nu vreau animăluţe de pluş gigantice.
Poate să fie un inel făcut din 2 bucăţele de elastic, o carte bună de la anticariat( asta ar fi ceva chiar draguţ), poate fi o felicitare si o ciocolata ieftină. Nu prea mă mai interesează, aparenţele lăsaţi-le pentru alţii. Eu vreau să simt spiritul sărbătorii şi de Crăciun eu îmi doresc ca toată lumea(sau măcar cei dragi) să fie împreuna şi să aibă tihnă de sărbători, să nu se mai simtă apasaţi de griji.

Şi pentru mine oricum încă, incă mai este vară. Nu îmi doresc să simt frigul iernii.
La mine este vară..

Voi ce planuri aveţi de Crăciun şi ce planuri pentru 2011?

Lasă un răspuns

