Sarbatorile vin..


… vin vin, insa deja e prea devreme.

Nu inteleg de ce in marile magazine( sau poate chiar si in cele mici) se pune bradul de Craciun cu 0 luna jumatate inainte.
Unde lucrez eu, a venit din Centrala mare din Bucuresti, din centrul firmei, indicatie stricta acum o luna: sa se puna bradul!..au zis ei.
Si s-a pus, ca-i firma mare, bla bla.
Am tot vazut si am sa vad bradul ala.. si am sa tot ascult muzica de Craciun pana de sarbatori.. de nici n`am sa simt Craciunul.
Urat! nu-mi place. Strica spiritul. Mie imi place sa fac bradul in Ajun, cu familia si colinde. Poate ca sunt de ‘moda veche’, dar asa-mi place.
Pentru prima data am luat si eu cadouri celor dragi. Nu tuturor, dar na, mai e vreme.
Le-am impachetat si astept cu nerabdare sa vad reactiile, sa mananc cozonac si sa ma bucur de momentele ce vor veni.
Imi doresc un sfarsit de an linistit, dupa ultimele luni agitate si pline de suparari. Toate trec daca vrei sa traiesti si sa lasi in urma cele ce au fost negre,gri sau orice alt ton inchis.

Voi ce planuri aveti sa sarbatori ?

9 gânduri despre &8222;Sarbatorile vin..&8221;

  1. hello I was fortunate to seek your website in yahoo
    your topic is excellent
    I learn a lot in your topic really thanks very much
    btw the theme of you website is really impressive
    where can find it

  2. si eu am luat cadourile si astept cu muuulta nerabdare sa vina Mosu si la mine, Cracinul din pacate o sa-l petrec singurica acasa ca ai mei sunt plecati, o sa fie urat dar ma descurc eu cumva. apoi voi pleca pentru cateva zile in Sibiu si de revelion il voi petrece cu cativa prieteni. apoi o sa astept inceputul cursurilor…apoi examene..apoi…apoi dizertatie..apoi…hmmm ma opresc aici ca nu-mi mai place

  3. Pingback: Sarbatorile vin.. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

