Flash news.1


Am aflat recent, spre uimirea mea ca:

Pisicile sunt intolerante la lactoză,
Câinii cu botul scurt sunt mai bolnăvicioşi.
Dalmaţienii se nasc fără pete.
Pisicile dorm circa 16 ore pe zi.
Câinii au glande sudoripare doar pe lăbuţe.
Pisicile sunt stângace sau dreptace, în funcţie de sex.
Cele mai multe pisici cu ochii albaştri sunt surde (asta ştiam :p)
Câinii din rasa Basenji nu latră.

8 gânduri despre &8222;Flash news.1&8221;

  1. Am citit şi eu curiozităţile astea într-un ziar şi la fel de mirată am fost când am văzut că pisicile nu tolerează lactoză. Eu nu am mai văzut pisoi căruia să nu-i placă laptele 😀

  2. Pingback: Flash news.1 - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

