Gânduri d’ălea de duminică


Citind-o pe Mihaela aici mi-am dat seama că întradevăr am probleme cu self-confidence-ul. Şi da, nu e o problemă ce mă priveşte doar pe mine, ci o problemă pentru foarte multă lume, fie ea de gen feminin sau masculin.
Dar ma refer la femei azi. De ce nu mă simt eu bine în pielea mea? Nu.. greşit. Mă simt bine, însă e ceva ce mă trage în jos şi de multe ori nu fac faţă. Este sentimentul acela de ‘pot mai mult şi nu o să fie fericită până nu obţin ce am’. Şi merg pe ideea că voi fi fericită când voi reuşi ce-mi propun; dar nu, atunci îmi fac noi speranţe, tind să evoluez. Nu-s perfectă, nici defectă. Nu-s matură, nu-s copil.
Nu-s a mea, nu-s a ta, nu aparţin. Mă deplasez dintr-o experinţă în alta, învăţ, mă schimb, te învaţ, mă înveţi.
Şi când am impresia, falsa impresie că ştiu, atunci o palmă fictivă mă pune la pământ. Şi îmi dau seama că tot ce am învaţat nu e suficient pentru o evoluare; fie ea fizica, morala, spirituală, psihică, sufletească.
De asta nu am încredere în mine. Pentru că întotdeauna e cineva mai bun decat mine, decât tine. Mereu va fi. Şi ce vreau eu este sa fiu acel ‘cineva’; logic, lucru imposibil. Sunt unul din acei copii: Vreau şi eu jucărie din aia, vreau acum!!
Mă pot identifica cu Goe; ‘să vie acu’ trenul, de ce nu vine?’
Mă identific cu multe personaje din filme, cărţi; fictive sau nu.
Mă scârbesc mondenităţile care nu au un loc in televiziune. Vedete care nu fac nimic, dar sunt celebre. Mă scârbesc profitoarele, mă scârbesc banii, mă scârbesc manevrele.
Ca să fii bun, trebuie să fii rău. Si e mult mai uşor să fiu rău, într-o lume în care vrei sa fii bun şi nu ai cu cine.
Merg totuşi pe ideea că mă voi menţine şi nu voi fi injectată de vicii ce nu m-ar face mai bună. Sper să învaţ cum să învaţ. Să fiu mai indulgentă şi să las spiritul plin de impulsivitate celor ce ar avea mare nevoie de el. Să fiu mai calmă, mai reţinută, să gândesc pentru mine şi să zic altora concluziile.


În altă ordine de idei, vreau să plec undeva, nu ştiu unde.. undeva. Aşa.. câteva zile. Oraşul ăsta mă sufocă. Trafic vuuuuuum vuuuum, oameni multţi, muncă, casa asta prea plină, intimitate ciu-ciu.
Vreau să plec undeva. Recomandări? Unde aţi fost si v-a plăcut? Şi la preţuri aşa, accesibile.
Vreau să pleeec.

4 gânduri despre &8222;Gânduri d’ălea de duminică&8221;

  1. Pingback: Gânduri d’ălea de duminică - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

