Magarii


Vrei, nu vrei, pentru o secundă eşti luat de val. Trăim într-o lume nebună, nebună de tot. Timpul fuge.
Nu am mai văzut demult ceva urmă de decenţă. Nu ştiu.. o picătură, o fărâmă.. Nu!
Toata lumea se grăbeşte.
Copii se grăbesc să fie adulţi, adulţii se grăbesc să ajungă la muncă. Bătrânii se grăbesc să vadă preţurile din piaţa aia.. ştiu ei care.
Eu mă grăbesc să mulţumesc pe toată lumea şi în cele din urmă uit de mine. Eu?!
Sunt uimită de cât de mult poate să coste puţin material, cât de mult costă timpul, atenţia, grija.
Am văzut azi un nene care a ‘scapat’ un ambalaj. I-am atras atenţia şi a zis că nu e a lui. Am probleme cu vedere, în niciun caz nu l-a scăpat el.
Acum o sătămână am primit o adfevărată palmă la fund de la un puşti de 10 ani, pe stradă. Nu.. n-a fost el, am probleme cu senzaţiile..

Care e ultima ‘măgărie’ văzută de tine?

4 gânduri despre &8222;Magarii&8221;

  1. era sa ma calce o masina. pe trecerea de pietoni. ala a oprit dupa ce a trecut, s-a intors pe jos injurand ca nu sunt atent. cu siguranta el nu a vrut sa ma calce. doar ca eu am stat nefericit intre el si viteza masinii sale…
    foarte bun articolul. seara faina.

    • oh well…tudor, e vina ta. daca ti`ai fi cerut scuze ca ai traversat regulamentar si i`ai fi platit pagubele( a pus frana!! daca isi strica franele?) poate.. poate te`ar fi iertat.
      glumesc.
      mersi frumos, o seara faina si tie

  2. mmm am stat si m-am gandit care a fost ultima magarie…atunci cand prietena mea cea mai buna m-a facut proasta. discutam despre ceva unde eu imi asumam un risc anume insa i-am explicat ca daca esti atent nu ti se poate intampla nimic rau. daca pentru asta sunt proasta…ok..

    • alis probabil ai fost genul ala de ‘proasta’ care isi asuma riscurile pentru lucruri ce nu manifesta o oarecare importanta decat pentru tine. intr`un fel sau altul te „zbateai” pentru tine si nu pentru altii. poate ea nu a inteles asta si de asta ti`a adresat respectivul cuvant. nu cred ca a fost din inima.

Lasă un răspuns

