Jurnalul anilor lipsă -8.Timpul ca o boală


Mult prea dimineaţă chiar şi pentru găinile de la bunica de la tară şi totuşi miroase a cafea. Ultima dată când am simţit mirosul de cafea s-a lăsat cu dezamăgiri. M-au năpădit toate amintirile şi îmi venea să urlu cât de tare posibil. Nu ştiu ce aş striga, dar îmi vine să tip. Totuşi, nu o fac. Mă ridic, imi iau in picioare şoşonii cu blăniţă de oaie, îmi trag o cămasă peste tricou şi mă îndrept spre bucătărie pe ideea ‘ un picior în faţa altuia’.
Tudor pe canapea, cu o ceaşcă mult prea imensă, privea ţintă spre geam.
Obişnuia să facă asta şi când era mic. Aşa îşi găsea inspiraţia. Îl iubesc mult, doar e fratele meu. Mă asez lângă el. Tresare.
– Casandra!!..fă-ţi bagajele. Plecăm. Te rog te rog nu te supăra!
– Poftim? De ce? Pe unde ai treaba?
– Londra…O expoziţie. Hai că e şi Andrei acolo. Voi stiu că aţi rămas prieteni.Nu?
..Andrei. Pe el l-am cunoscut la un concert rock al unei..trupe.Nu mai ştiu banda, dar ştiu că m-am împiedicat de Andrei. L-am cunoscut, ne-am combinat… şi l-am lăsat pentru Răzvan. Da, sunt prieteni. Erau prieteni. Pe Răzvan însă l-a orbit gelozia, eu nu am avut de zis multe cuvinte şi au rupt orice legătură.
– Da, am rămas prieteni. Mmm.. bine. Când plecăm?
– În juma’ de oră.
– Gata, s-a făcut!
Cât mă îmbrăcam am intrat rapid pe net. Mail..Of, ce’o mai vrea şi Miruna? Deschid în sictir mail’ul, pregătită să îl şterg. Degetele au rămas însă paralizate, nu mai respiram, nu mai trăiam.
Întoarce’te repede. Foarte repede. Răzvan e la spital. Alt accident, altă poveste…te rog Casi, îţi pasă, ştii doar. E grav! A fost o neînţelegere. Nu e ceea ce crezi tu.’

Trântesc laptop’ul, îmi iau geanta şi ies pe uşă într-o fugă.
– Gata Tudor? Abia aştept să văd Londra. Ştii cât ador ploaia..

5 gânduri despre &8222;Jurnalul anilor lipsă -8.Timpul ca o boală&8221;

  1. Pingback: Sintaxe | alexandrescudaniela.com

  2. Pingback: Am fost acuzat de plagiat!!! « Andreihappyday

Lasă un răspuns

