Când vântul bate prea tare


…te ţii bine să nu te ia.

Aşa mă simt, luată de aici şi pusă dincolo; şi cum nici ‘dincolo’ nu e bine, mă duc în altă parte, şi tot aşa.
Îmi zboară ideile, dorinţele, gândurile. Reuşisem să-mi fac un plan, să am idei principale. S-au dus naibii şi ele. Mă simt debusolată, fără un ţel fix, pentru că cei de care depind într-o oarecare măsură nu ştiu nici ei ce vor să facă cu vieţile lor. Şi dacă tot îşi complică lor existenţa, cei din jur de ce ar fi mai bine?
Bineînţeles, banii sunt la baza oricărei probleme; dacă ar fi bani, nu ar mai exista problema.
Pentru că degeaba îi explici omului o brânză, dacă este încăpăţânat. Până nu dă cu capul de pragul de sus, nu-l va vedea pe cel de jos. Şi uite aşa ne târâm prin ceva noroi că na! să fie bine, să fie frumos, să îndreptăm lucrurile.
‘Anuţa tată, te superi?’, ‘Ana mamă, te superi?’ nu mă mai supăr.. nu mai am putere să mă supăr. Pentru că dacă aş face-o aş fi imatură, aş fi de piatră, aş fi fără sentimente. M-ai întreba de ce am mintea-n colţuri şi de ce nu mă gândesc la alţii.
Tu te-ai gândit???? Nu! n-ai facut-o…
…răscruce de drumuri, iar. 🙂 iar replica ‘va fi bine’ deja e digerată

4 gânduri despre &8222;Când vântul bate prea tare&8221;

  1. Se simte ca esti debusolata din ceea ce-ai scris. Ideea este ca trebuie sa fii si suparata, dar trebuie sa-ti si revii. Obisnuieste-te cu ideea ca nimic nu prea merge bine pe aici, iar bani n-or sa fie niciodata suficienti. Stiu ca-i trist, dar e real.

  2. Mie imi pare rau ca nu am facut tot ce am putut pentru a deveni cu totul independenta de ai mei, mai ales psihologic. Pentru ca pur si simplu nu constientizam cit mai depind de ei. Desi financiar e atit de greu sa te desprinzi in Romania, merita efortul.
    O tipa din Danemarca pe care am cunoscut-o asta-vara spunea ca probabil trebuie sa fie foarte greu pentru noi, tinerii romani, daca trebuie mereu sa apelam la parinti. Ea lucreaza acum ca asistenta sociala, dar de la 16 ani s-a mutat singura si traia din bursa primita la scoala plus bani cistigati din „small jobs”. Si nu e un caz singular in tara scandinava, stiu, pentru ca am fost acolo pentru 4 luni.

  3. Pingback: Când vântul bate prea tare - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

