Gânduri de duminică


M-am trezit nesilită de nimeni. Mi-aş fi dorit să miroasă a cafea şi tu să fi fost lângă mine, dar nu toate sunt ca-n filme.

M-am întors pe burtă şi mi-am lăsat mâna şi piciorul stâng să cadă leneşe din pat, atârnând. Prea frig. M-am bagat înapoi sub plapumă şi am ridicat-o până-n gât. A fost prima seară când am dormit cu geamul sau uşa de la balcon închise. De asta probabil a fost aşaaa de cald noaptea şi am dormit atât de bine. Nu mai ştiu e am visat dar ştiu că au fost vise dulci. De mâine vor fi dimineţi mult prea de dimineaţă. Săptămâna asta a fost cred cea mai frumoasă din ultimul timp; un timp foarte lung.

Afară încă este frig, se anuntă -2 grade; dar eu sunt fericită. Am râs mai mult ca niciodată şi îmi vine aiurea să mă obişnuiesc cu gândul că până şi timpul va trebui împărţit. Dar mă bucur enorm că încep facultatea. Trec anul 3, mă văd cu prietena mea, de care îmi este extraordinar de dor. Sunt sigură că o să râdem iar de toate prostiile. Urmează ciocolata caldă în zilele ploioase sau în zilele când va ninge, urmează bătăile cu zăpadă. Anotimpurile mele preferate, toamna şi iarna, facultatea .. abia le aşteptam.

Şi da, dacă aş fi avut câte o floare pentru fiecare din dăţile când m-ai făcut să zâmbesc sau să râd, până acum aveam o gradină prin care sa stau mereu.

12 gânduri despre &8222;Gânduri de duminică&8221;

  1. Stai la Polul Sud? La mine nu a coborat temperatura sub 7 sau 8 grade. Parca incep sa anticipez ce va urma si ma ia cu frig. Bafta la scoala! Si…flori, cat cuprinde imaginatia, dormitorul, vaza!

  2. Imi aduci aminte de „Pui” cand isi scotea piciorul de sub plapuma, apoi se inghesuia langa mine spunand ca e frig…:)
    Da, incepe facultatea, examene, laboratoare(daca faci, eu fac prea multe), colegii… multa bafta!

  3. Pingback: Gânduri de duminică - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

