Bucurii


Se pare că e ultima săptămână de vacanţă. Ultimele zile sunt mereu mai intense, se ţin minte mai uşor. Nu sunt o excepţie din câte se pare.

Azi, după vreo 2 ani cred (cam aşa) am râs isteric, cu poftă, din toată inima. Motivele sunt cât se poate de întemeiate, iar dacă mai plusez şi fericirea mea, se pare că am descoperit o reţetă a tinereţii.

Da.. se pare că râsul întinereşte, face bine oricum ar fi. Nu-mi pare rău pentru nimic lăsat în urmă şi fac tot posibilul să mă bucur de prezent. Viitorul nu sună extraordinar, dar sună bine. N-aş fi eu dacă ar fi totul perfect. Ceva, acolo undeva trebuie să scârţâie, dar bat 2 cuie şi gata. Sau găsesc eu o soluţie.

Vă urez o ultimă săptămână de vacanţă cel puţin la fel de reuşită ca a mea!

7 gânduri despre &8222;Bucurii&8221;

  1. Ei, eu deja am început liceul de doua saptamani si ceva, motiv pentru care am renuntat la multe din libertatile de care m-am bucurat vara trecuta.Lucrurile frumoase nu vor dura niciodata prea mult aici pe pamant.
    Rasul, la fel ca si sportul, este benefic pentru noi toti.Mentine-ti starea asta cat poti de mult si poate ne spui si noua în ce retea esti, ca la mine viitorul nu suna deloc asa calm si linistit 🙂

  2. Pingback: Bucurii - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

