‘Hai mă, o să fie bine..’ şi alte întrebări stupide


Poate o să fie, însă pe mine una mai tare mă enervează când îmi spune cineva să mă liniştesc pentru că…o să fie bine, ai să vezi. Adevărul este că oamenii caută mereu alinare şi linişte în cuvintele altora.

Unii preferă liniştea. Eu aşa sunt..nu îmi spune nimic, nu mă gâdila sau încerca să’mi schimbi starea. O să’mi treacă. Doar.. stai lângă mine să ştiu că îmi eşti aproape. În maxim 10 minute îmi controlez starea şi gata, îmi revin. Nu înţeleg de ce atunci când zici Lasă’mă te rog, că nu am chef să vorbesc, n’am chef de nimic , trebuie să fie cineva să te întrebe ce ai?ce ai păţit?.  De asemenea mai sunt întrebări aiurea din punctul meu de vedere, următoarele:

– Mi’e somn/foame/dor/lene. / – Ti-e somn/foame/dor/lene tare? Dacă îmi e somn, nu mai contează cât de somn, oricum îmi e, am stare leşinată. O să’mi fie şi mai somn.

Oricum ar fi, cea mai tâmpită întrebare este DE CE? Puţine sunt cazurile când este pusă cu un scop bine întemeiat, într’un context ok. E o adevărată obsesie, să întrebi ‘de ce’. O adevărată obsesie este şi răspunsul des întâlnit ‘d’aia‘.

Pe voi e întrebări vă scot din minţi?

12 gânduri despre &8222;‘Hai mă, o să fie bine..’ şi alte întrebări stupide&8221;

  1. E firesc sa enerveze asemenea întrebari pentru ca sunt puse în situatii inoportune.O persoana se calmeaza mult mai repede cand e lasata în pace dacat atunci cand stau toti pe capul ei.
    Pe mine o singura întrebare ma atrofiaza: „Ce faci?”.Am observat ca a devenit un fel de „buna” sau ceva, din moment ce unii nici nu mai asteapta raspunsul.

    • stiu postarea. de altfel cred ca am si comentat la ea. intradevar, este o intrebare care iti suceste trairile la 180 grade. ma bucur ca nu regret nimic din toate alegerile mele. fie ele bune sau nu, m`au adus unde sunt.

  2. Sa stii ca majoritatea persoanelor tind sa fie EXTREM de enervante cu intrebarile lor gen „Ce sa intamplat?”,”Ce ai?” etc.,poate din dorinta de a afla ce se petrece cu tine..sau poate ca lor chiar le pasa…ok Eu una inteleg asta..dar prefer sa fiu lasata in pace si sa nu mi se pune o mie de intrebari ca ma enervez si mai tare.
    E frustrant ca cineva sa te „frece la melodie” cu intrebari retorice…
    Dar nimeni nu o sa inteleaga asta..si chiar daca pentru moment se potolesc,se va ivi o alta ocaZie pentru a te enerva cu vesnicele intrebari stupide…

  3. Pe mine ma deranjeaza intrebarile cand se observa clar ca nu am chef sa raspund, ca-s suparata si vreau sa fiu doar eu cu supararile mele si mi se insinueaza tot felul de oameni care cica vor sa te faca sa uiti. pe dracu! Apoi, intrebarea obsedanta „mi se pare mie sau ai mai slabit?” ma scoate din minti. Cred ca dupa o singura zi pot da jos minim 50 grame. 🙂 Whatever. Sunt multe intrebari cretine, clar!

  4. am ras dar serios ai dreptate, cred ca cea mai enervanta e ..eu cum fac acum…?
    exista si cei pe care daca nu ii intrebi „de ce?” data viitoare o sa-ti aminteasca:mie cand mi-a fost rau nici nu mai intrebat de ce…, nu ti-a pasat etc
    E mai usor cu prietenii pt ca le stii toanele si ii poti intreba ce vrei , mai rau cu cei pe care ii cunosti mai putin poate uneori chiar iti pasa „de ce” dar intrebarea suna oricum formal

    • bine.. eu vorbeam in contextul in care tu n`ai chef de nimic.. si vine unul/una cu multi neuroni.. te vede ca tuni si fulgeri si te intreaba asa.. mieros: ce`ai?de ce esti supara/a?
      mi se pare aiurea de tot.
      dar da.. ai punctul tau de vedere e foarte ok.:D

  5. Pingback: ‘Hai mă, o să fie bine..’ şi alte întrebări stupide - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

