Soluţie pentru probleme fără rezolvare


Da..e adevărat. E criză. Cel puţin am realizat asta când am s-a strigat BINGO! Am auzit pentru a 10000 oară ‘Anuţa tată nu sunt bani.’
Nu vroiam decât bani pentru abonamentul de autobuz. Nemernicii aştia de la conducere fură şi de unde n-au.
Azi dimineaţă m-am uitat la Badea şi nu ştiu ce se întâmplase la o şedinţă. Au furat ăia pe faţă, apoi au zis că nu e adevărat ce s-a întâmplat. Apoi..că dacă întradevăr este aşa, nu e vina lor. Iar Badea a pus marea întrebare: ‘Dacă ăştia fură în aşa fel pe faţă, când noi îi vedem, ce fac ei când nu-i vedem?’.
Ei…am zis să-mi găsesc de muncă. Ţin să precizez că n-am mai lucrat niciodată. Am vrut mereu, dar ai mei au zis că nu e necesar. După ce l-am înnebunit pe prietenul meu, i-am înnebunit şi pe ai mei. Am citit vreo 4 săptămâni Viaţa Liberă, unul din ziarele locale de succes. Mi-am făcut curaj.. şi ghici ce? Nu există nimic ce poate fi făcut fară experienţă. Se necesită experienţă şi ca spălător de vase, spălător auto.
Sunt pline ziarele de Videochat. MAREEELE VIDEOCHAT.
În sfârşit…am zis să fac lecţii cu cei mici..fac şi cu sora mea..deci am zis că e ok. Oh well..am găsit ceva, dar nu sunt chiar super mega încântată. Problema e cartierul respectiv. Daar.. vedem cum o fi, ce-o fi. Cred că aş lucra mai orice -cu excepţiile de rigoare- să am banuţii mei. E aiurea când nici de transport n-am. Şi nu sunt singura.. sunt ataţia alţii care sunt la fel, ba chiar mai rău. Sper totuşi ca găsesc ceva şi să-mi plătesc măcar factura telefonică singură.
Pretenţii gen haine glam şi pantofi n-am. Prefer teneşii sau orice cu talpă la nivelul solului. Haine comode şi de bumbac. Iubesc chestiile crocante gen covrigi cu mac şi sare. Dar parcă mi se mai face poftă de-o prăjitură sau de-o ieşire ceva şi îmi pun cenuşă-n cap când văd că trebuie să cer. Nu-mi place neam să cer.
Aşa că fac ceva pe ea de modă, de trend, de coafuri şi altele. Cred că ar trebui să ne axăm cu toţii pe ce avem, să facem din vechi, nou.
Eu una îmi tai, cos, aplic tot felul de prostii pe ce aveam deja, sau pe ceea ce nu am mai purtat demult.
Ce altceva când au ajuns să-şi fure singuri ţara? Asta e o problemă fără rezolvare.

Soluţii?_

7 gânduri despre &8222;Soluţie pentru probleme fără rezolvare&8221;

  1. Pingback: Soluţie pentru probleme fără rezolvare - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. soluti:
    sa lasam lenea si alte astfel de obiceiuri si sa muncim, sa creem, ceea ce cumparam sa cumparam de la ai nostri, ca daca ei o sa dea faliment, o sa ne vanda straini ce vor la ce pret vor fiindca nu vor avea concurenta
    ar fi multe de zis, principalul e sa facem primul pas
    recomand cateva filme care au cateva idei si pilde pt ce am putea face

    Gandhi – http://www.imdb.com/title/tt0083987/
    V for Vendetta – http://www.imdb.com/title/tt0434409/
    The Boondock Saints- http://www.imdb.com/title/tt0144117/

    sa aveti spor

Lasă un răspuns

