Fucked up situation


Ce simţi când nu prea simţi?
Am gândurile răvăşite şi mă simt ca şi când existenţa mea nu numai că ar fi inutilă, dar ar fi şi o povară pentru ceilalţi toţi din jurul meu. Nu mă simt aşa mereu, ci foarte rar şi foarte intens.
Asta probabil pentru că mereu spun ‘nu mă gândesc la asta acum.. o voi face mâine‘.
Iar mâine e o zi undeva departe. Aşa este seara asta. Îmi tot adresez întrebarea Ce caut eu în viaţa mea? Orice aş căuta..sper să găsesc repede, mă usuc încet încet. Nu mai am chef să mă zbat şi să fiu fruntaşă într-o competiţie fraudată de unii cu mult sub nivelul meu. La urma urmei.. oricare ar fi premiul, se rezumă totul la bani.
Urât, urât, urât..
Am decăzut cu mult în ochii mei iar situaţia pare a nu avea rezolvare. Cred că am nevoie de odihnă si de un ceai de tei.
Ascult pe repeat Hey There Delilah şi îmi este dor de tine.
Oh well…aş mânca o savarină şi aş vedea un film bun. Sau poate doar m’aş arunca de pe un bloc. Poate aş număra stele.
De mâine mă apuc de cafea..mi’e poftă de mirosul proaspăt al cafelei în dimineţile friguroase, de gustul amar.

14 gânduri despre &8222;Fucked up situation&8221;

  1. Hei! Wake up! E dimineata si visul a fost urat. Ia te uita la realitatea asta cateodata gri, cateodata in toate culorile lumii. Priveste oamenii care zambesc, ignora-i pe cei tristi. Si mergi cu capul sus si zambetul pe buze… Mercantilitatea acestei lumi o poti ocoli. Primeaza viata! Mereu.

  2. Nu totul se reduce la bani pentru fiecare.Îmi place sa cred ca mai exista loc si de sentimente sincere printre oameni.Hartiile alea la care ne obijnuim sa tinem nu ofera îmbratisari cand ne e greu,nu ne înteleg nevoile, ne ofera poate doar un sentiment de superioritate fata de cei mai saraci.
    Daca Dumnezeu ne-a dat viata înseamna ca traim cu un scop.E datoria noastra, cred eu, sa-l descoperim si sa-l ducem la bun sfarsit.

    Citindu-ti randurile, mi-am amintit de ceva…

    • stiu ca nu se reduce totul la bani.. insa era vorba de ceea ce imi da dureri de cap. orice chestie as face, la un moment dat ma lovesc de problema asta. Banii. Era vorba de o generalizare in cazul banilor, de cei care conduc si normal ar trebui sa te indrume. Si orice lucru as face ma lovesc de problema asta: banii. Putini mai sunt cei care stiu a-si limita nevoile si de a se bucura de singurul lucru nestapanit de bani: sentimentele.
      merci frumos de melodie. o stiu si imi place tare

Lasă un răspuns

