Jurnalul anilor lipsă -6.Îmi lipseşti, mai stai mult?


Când te înşală prima dată, te juri că nu-l mai ierţi. Dacă totuşi o faci, există a doua.. a treia oară.
Când însă te înşală cu cea mai bună prietenă, nu mai ai ce ierta. Pe cine să ierţi? Ar fi bine dacă te-ai putea ierta pe tine.

Mi-am revenit din ameţeală şi m-am găsit exact acolo unde am căzut, pe mormanul de cearşafuri, pături, perne. proastă..sunt o proastă.. M-am ridicat, am intrat în bucătărie..era goală...atunci e în grădină. Gata..până aici a fost. Val vârtej păşesc pragul, trec de gărduţul viu şi îl văd stând la masă, fumând liniştit o tigară. Desigur..cafeaua nu lipsea. Îmi veneau mii de cuvinte in cap, însă ştiam că un simplu sărut de-al lui le va şterge pe toate.
– Răzvan..eu plec.
– Aaa, te-ai trezit floricico.
– Da.. plec. Mă duc la ţară la mama.Bucureştiul mă sufocă.
– Dar parcă vroiai să petrecem, vroiai să mergem în club, vroiai să-ti cumperi rochiţa aia chic..
– Vreau să plec, n-auzi? Pregăteşte maşina, în 5 minute sunt gata.
– Dar tu crezi că sunt marioneta ta? Pleci când vrei, vii când vrei? Uite ce e Cas..
– Uite ce e Răzvan, plec. Ai înţeles? Când vin o să stau în cămin.dacă mai vin..
Niciodată nu îi mai vorbisem aşa, iar el ştia asta. Niciodată nu fusesem aşa suparată, nu vroiam sa iau decizii iar apoi să regret. Vroiam linişte. Nu mi-am luat la mine decât cardul şi geanta. N-am vorbit nimic tot drumul. M-a lăsat la gară şi a plecat.
Mi-am scos bani de pe card, am sunat-o pe colega mea de cameră şi am stat vreo 2 ore prin gară. Mi-am luat un bilet pentru Franţa. Nu mai plec la mama.. plec din tară.
Am dormit la colega mea în seara aceea şi seara următoare. Tot de la ea am împrumutat şi haine. Tot la ea am şi plâns în disperare. Tot ei i-am spus povestea pentru că nu aveam cu cine vorbi. Eram cu Răzvan şi am îndepărtat pe toată lumea pentru că îl iubeam şi nu-mi păsa de restul. Păstram legătura doar cu Miruna.. şi Miruna ..
2 zile nu m-a sunat Răzvan. A sunat Miruna şi mereu i-am spus că am treabă.
Plecam la Paris la fratele meu. Am vrut să mă duc mereu. însă Răzvan mereu spunea că îl părăsesc şi o să-l înşel. Acum mă duc.. să facă borş cu opiniile lui. Să se ducă la naiba! E fratele meu şi nu l-am văzut de 3 ani. Nu am să-mi activez roaming-ul.
Urc în cursă şi primesc mesaj de la el: îmi lipseşti, mai stai mult?.
Tâmpit mesaj..îi zic scurt abia am ajuns.. toamna abia a început. şi închid telefonul.

3 gânduri despre &8222;Jurnalul anilor lipsă -6.Îmi lipseşti, mai stai mult?&8221;

  1. Pingback: Jurnalul anilor lipsă -6.Îmi lipseşti, mai stai mult? - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

