Leapsa5



Am primit o leapsa de la Alexandra si Coco .Suna cam asa: scrie in 3+3+3 fraze ce a insemnat vara asta si vara trecuta pentru tine, iar la final concluziile.

Vara trecuta mi`am cam batut capul cu cineva care nu merita nici macar ceea ce are, am baut cafele si cola in Geenie si am fost fericita cu prietena mea de atunci. Am avut restante.

Vara asta m-am indragostit, m`am lasat de cafea dar inca mai trec prin Geenie pentru ca am prieteni acolo si mi-am dat seama ca nu pot sa nominalizez o sg persoana ca fiind ‘cea mai buna prietena’. Inca mai am restante.

Concluzii: ochii care nu se vad se uita, prietenii sunt prieteni chiar daca vantul bate mai tare si te darama. Ar trebui sa ma pun cu burta pe carte, ceea ce voi si face.

6 gânduri despre &8222;Leapsa5&8221;

  1. As vrea si eu sa ajung la parerea ca „ochii care nu se vad, se uita”,dar mai trebuie sa clipesc de cateva mii de ori pana sa sterg unele imagini si sa împartasim aceeasi concluzie.
    Prietenii vor ramane prieteni orice s-ar întampla.Un prieten trebuie sa stie sa ierte,sa fie mereu aproape de tine…si chiar sa te ajute cu restantele.

    • dupa ce am scris asta.. mi`am dat seama ca nu stiu cat de mult se uita..dar fac tot posibilul. inca ma rascolesc rar, f rar unele chestii.
      iar da..prietenii vor fi prieteni. 😀

  2. Pingback: Leapsa5 - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

