Jurnalul anilor lipsă -5.Alo?Să ştii că…


M-am trezit în mirosul cafelei. Mă ridic într-un cot şi văd măsuţa de cafea mutata, biroul gol, covorul plin de foi, o vază dărmată, husa de pe pat undeva pe TV, veioza pe podea…
Pff…e real, e pe bune şi îmi trag pătura pe faţă, parcă nevrând să vad ce era în jurul meu.
Mă ridic uşor şi învelită doar într-un cearşaf merg pe vârfuri să-l surprind, să-l iubesc, să-i zic că îl ador. Am noroc că parchetul meu nu scârţie.
– Alo? Miru.. să ştii că nu am putut ajunge. Nu.. nu e vina mea..ştii, Casandra..
Miruna? ajuns? Unde? Ce treaba avea cu ea? Doamne te rog.. sa nu fie ce cred eu..
– Şi tu îmi lipseşti, dar eu cred că e mai bine să încheiem orice discuţie. Casi trebuie să se trezească şi..De ce te-am sunat? Să-ţi zic bună dimineaţa. Hai… vii la o cafea? Măcar să te văd. Casandra ar fi încântată..
Şi nu mai ştiu nimic. Capul se învărtea, inima a cedat şi ştiu ca eram în drumul meu spre podea.

13 gânduri despre &8222;Jurnalul anilor lipsă -5.Alo?Să ştii că…&8221;

  1. Pingback: Jurnalul anilor lipsă -5.Alo?Să ştii că… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

