Second award


Şi cum stăteam şi răsfoiam blogurile am ajuns pe blogul unui visător. Şi nu orice visător, ci veşnic visător.

Mulţumesc frumos Liviu!


Trebuie să enumăr şi 10 din lucrurile care-mi plac. Având în vedere că am leapşa cu 99,  se pot cu succes retrage de acolo 10 chestii, dar să nu trişez. 
1. ciocolata
2. ploaia
3.să sărut zâmbetele unei singure persoane. 😉
4.culoare roşie
5.muzica
6.să fiu ironică
7.să mi se răspundă la micile ironii
8.filmele bune
9. Constanţa
10.îmi place să cred că o să trăiesc în Elveţia/Olanda. Cred asta!

Super premiul leapşă merge mai departe la Alis, Grapefruits, Coco, Armin, Balaurita, Tudor, QED, Tlaloc, Visez infinit, pentru că vă citesc cu plăcere şi aştept cu sufletul la gură postările voastre.

13 gânduri despre &8222;Second award&8221;

Lasă un răspuns

