Cel mai…frumos cartof


Seamana cu o inima, nu credeti?

22 de gânduri despre &8222;Cel mai…frumos cartof&8221;

  1. sa stii ca nu am gasit-o…chiar imi pare rau. era facuta prin 2002. cred ca e ratacita undeva pe vreun cd care sta ascuns de mine acum. oricum, imagineaza-ti cartoful tau incadrat de doua lumanarele de astea mici in cutiute de aluminiu.

  2. deosebit:))) am gait si eu unul asemanatar intr-o zi. eram intr-o perioada cand credeam ca iubirea imi joaca feste si nu mai credeam in dragoste, asa ca am pus langa cartoful sub forma de inima o lumanare si i-am facut fotografie, considerand ca iubirea mea a murit:)) ce copil eram … daca mai gasesc fotografia am sa ti-o trimit. era caraghioasa rau.

Lasă un răspuns

