Primul meu premiu.. pentru voi!


Am primit de la Balaurita un premiu; pentru ca.. zice ea il ofer mai departe unor persoane mai deosebite carora le citesc gandurile cu foarte mare placere”. Primul meu premiu..

Nu il tin numai pentru mine, il ofer oamenilor care imi fac ziua mai buna. Asa ca premiul merge mai departe la:

..fie ca ma citesc sau nu, ma regasesc si ma inspira blogurile lor.
I l`as trimite si Balauritei inapoi, dar ma gandesc ca are deja unul.
11 gânduri despre &8222;Primul meu premiu.. pentru voi!&8221;

Lasă un răspuns

